Працюємо для Вас з 9 до 19:00

Гарантія та сервіс

Згідно чинного законодавства на весь асортимент товарів, що реалізуються в нашому інтернет магазині надається гарантія, від 14 днів і більше, в залежності від сервісної політики виробника і обраного товару.

Право на гарантійне обслуговування надає вірно заповнений гарантійний талон, де обов'язково має бути зазначено:

- найменування товару

- модель (бренд)

- серійний номер (за наявності)

- гарантійний термін

- дата продажу

- печатка магазину

Гарантійні зобов'язання не поширюються на продукцію у випадках:

- наявності механічних, або інших пошкоджень, що виникли в результаті умисних або необережних дій покупця або третіх осіб

- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах

- несанкціонованого відкриття, наявності слідів ремонту і зміни внутрішніх компонентів або конструкції товару

- видалення, заміни або спотворення серійного номера (за наявності)

- пошкоджень, отриманих в результаті використання товару не за призначенням

- на витратні матеріали (компоненти, що вимагають періодичної заміни при експлуатації товару)

Зверніть увагу, в залежності від товарної групи гарантійне обслуговування здійснюється різними сервісними центрами. Їх адреси і телефони вказані в гарантійному талоні. Якщо виріб відправляється на гарантійний ремонт, обов'язково вкладіть гарантійний талон і вкажіть контактну інформацію для зв'язку з Вами, а також опис дефекту у виробі. Оплата за пересилку товару проводиться за рахунок покупця.

 

Повернення або обмін товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» повернення або обмін товару може бути здійснений протягом 14 календарних днів з дня його придбання, при дотриманні наступних умов:

- товар не був у використанні і не має слідів експлуатації (збережений товарний вигляд і його споживчі властивості)

- не порушена цілісність упаковки, пломб і ярликів

- збережені всі аксесуари, комплектуючі та документація, що поставляються з товаром

- в наявності є документ, що підтверджує його придбання (товарний чек і гарантійний талон)

Обмін або повернення товару можна зробити за попереднім погодженням з менеджером в робочий час безпосередньо в офісі нашого інтернет магазину. Покупці, які проживають за межами Києва, повернути або обміняти товар, можуть за допомогою пересилання через кур'єрську службу доставки. Оформлення посилки здійснюється без післяплати, за рахунок покупця.

Зверніть увагу, якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його придбання. Грошові кошти, сплачені за товар, повертаються в день повернення товару або ж у разі відсутності необхідної суми - в інший день за домовленістю сторін, але не пізніше 7 денного терміну.

Спосіб повернення грошових коштів здійснюється за попереднім погодженням з покупцем.